Club Go!

Club Go!

CLUB Go! er en del af DRF Go! under Dansk Ride Forbund

Som en ekstra service til medlemmerne og klubberne i DRF Go! under Dansk Ride Forbund blev den nuværende webløsning udvidet med en fordelsklub.

CLUB Go! har til hensigt at indgå aftaler med samarbejdspartnere og formidle disse rabatter og gode tilbud videre til medlemmer og klubber.

Teknikken bag

Webløsningen er udviklet på Dynamicweb All-in-One Online Business Platform, hvor det indbyggede Email Marketing værktøj bliver brugt til at målrette kommunikationen til målgrupperne og brugen af A/B splittest har vist sig gentagne gange at overraske os med, hvilken emnelinje, der får den højeste score.

Takket være den værdifulde statistik om brugernes adfærd kan vi også se at vi opnår 50% flere modtagere ved at udsende en reminder mail pr. udsendelse. Statistikken fortæller også om der er foretaget køb i webshoppen inkl. ordreværdien på udsendelsen, statistikken bliver også koblet til den øvrige adfærd på tværs af sitet.

Club Go!

Vores ønsker om at tilbyde vores Club medlemmer en let tilgængelig service, der både skaber loyalitet og værdi, og samtidig er attraktivt for sponsorer og annoncører, kræver en fleksibel platform, der bygger på nyeste teknologi, dialog og brugerorientering. Med Dynamicweb’s All-in-one Platform har det været muligt at samle og optimere alle disse forretningsprocesser ved at integrere Dynamics AX med Ecommerce i Dynamicweb.

Til understøtning af vores digitale kommunikation har vi valgt at satse på Email marketing i Dynamicweb, hvor vi let kan planlægge og splitteste emailudsendelser direkte fra vores CMS, hvor vi vedligeholder hjemmeside og landingpages. For at nå vores medlemmer med så relevant information som muligt, arbejder vi med segmentering af vores modtagere til den enkelte kampagne med afsæt i den indbyggede adfærdsstatistik, og her understøtter værktøjet smart search os rigtig godt.

Sponsorchef Lars Moss