Marketing

Marketing

Online marketing dækker over mange begreber og teknikker, og med udgangspunkt i eksisterende data fra Google Analytics arbejder vi med følgende områder:

Owned media: SEO (Search Engine Optimization), email marketing, A/B split-test.

Paid media: SEM (Search Engine Marketing) er online markedsføring gennem fx AdWords og Facebook annoncering. Mulighederne er mange, derfor er en afstemning af budget, ønsket hastighed for udvikling i konverteringer og individuel vurdering nødvendige områder at få belyst.

Earned media: sociale kanaler, og hvordan I kan opnå det fulde udbytte af LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube m.fl. Det vigtigste er, at I vælger de sociale kanaler, der giver mest værdi for virksomheden og matcher kapaciteten af interne ressourcer.

Dynamicweb Email Marketing - integreret dialogværktøj og statistik

Email Marketing Dynamicweb er med til at styrke virksomhedens dialogmarkedsføring. Det er en dialog- og kommunikationsplatform, hvor du nemt og enkelt målretter kommunikationen dialogbaseret og struktureret med dine kunder, leverandører og medarbejdere ved udsendelse af interne og eksterne nyhedsbreve og kampagner med koncern nyt, tilbud, prisændringer, produktinformation, varesortiment etc.

Statistik - 'Act on fact'

Statistik og brugeradfærd opsamles på tværs af website og webshop, der efterfølgende kan bruges intelligent i Online Marketing Center med tiltag baseret på facts i stedet for skøn. Dette er således fundamentet for en integreret digital kommunikationsplatform, der kan løfte en brandingproces og udvikle en salgskanal cross channels, cross borders.

Dynamisk segmentering og A/B splittest

Email marketing i Dynamicweb giver mulighed for at sende emails på basis af dynamiske segmenteringer, A/B splittest af nyhedsbrevsudsendelser, udvidet statistik med åbnings-% og klik- og brugeradfærd mv. Personaliserede salgsfremmende emails med relaterede produkter baseret på tidligere produktkøb.

I version 8.4.1 er det også muligt at udsende personaliserede emails til brugere, der har lagt produkter i kurven, men ikke afsluttet indkøbsprocessen.

Reminderudsendelser håndteres blot ved et højreklik på en afsluttet email udsendelse, hvorved en ny A/B splittest kan køres, hvis det ønskes.