tilbage
scroll ned

Rahbek Forbruger brand site med produktinformation, lækre opskrifter og spændende konkurrencer

arrow
Rahbek

Behovet

Da A. Espersen A/S køber Rahbek Fisk opstår der yderligere et behov for at få en online platform, der kan håndtere flere websites med forskellige visuelle identiteter, formål, sproghåndtering og således skabe et solidt fundament for en eventuel global skalering af webløsningen.

For at styrke brandet Rahbek, blev der udarbejdet en forbrugeranalyse i Danmark, der har givet ny indsigt i forbrugernes ønsker og adfærd.

Derudover skal det indbyggede e-mail marketing værktøj give mulighed for en effektiv online kommunikation.

Det er desuden vigtigt for A. Espersen A/S, at løsningerne er udviklet på den nyeste teknologi med et visuelt design og et konsekvent valg af billeder med gennemført "tone-of-voice" kommunikation.


Projekt ansvarlig: Anders Ebdrup
Telefon: 24 94 88 47
Mail: ae@smartpage.dk

Løsningen

Den udarbejdede forbrugeranalyse har givet ny indsigt i forbrugernes ønsker og adfærd. Dette har medført en opdeling af sortimentet i to nye koncepter: En Fiskespecialitet og De Lette Fisk.

En af de største forskelle fra det tidligere website er, at Rahbek.dk nu udelukkende er et forbruger brand site med produktinformation, lækre opskrifter og spændende konkurrencer.

Besøgende på Rahbek.dk får inspiration til fiskeretter med De Lette Fisk og de ekstra lækre Fiskespecialiteter.

Teknikken bagved

Rahbek.dk er udviklet på Dynamicweb All-in-One Online Business Platform, og er en integreret del af Espersen.com websitet. Løsningen trækker på samme funktionalitet, som er tilgængelig på espersen.com. Rahbek.dk har således sin egen visuelle identitet og formål.

For at imødekomme brugernes behov og øge brugeroplevelsen på tværs af forskellige platforme, desktop og mobile enheder er løsningen opbygget i responsive design. Dette har været af afgørende betydning for at kunne øge tilgangen fra mobile enheder, og brande det nye forbruger brand site korrekt.