tilbage
scroll ned

Espersen Globalt branding website med integreret produkt sub-site

arrow
Espersen

Behovet

Ideen med det nye website er at vise en dynamisk og levende virksomhed, der drives efter bæredygtige principper med fokus på social ansvarlighed. Sitet udtrykker en virksomhed med traditioner, værdier og som en international markedsleder.

Det er desuden vigtigt for Espersen.com, at websitet er udviklet på den nyeste teknologi med et visuelt design og et konsekvent valg af billeder med gennemført "tone-of-voice" kommunikation. Websitet henvender sig til såvel eksisterende som kommende medarbejdere og mangeårige samarbejdspartnere.

Websitet skal samtidig hjælpe med til at tiltrække nye kunder og medarbejdere på verdensplan.


Projekt ansvarlig: Anders Ebdrup
Telefon: 24 94 88 47
Mail: ae@smartpage.dk

Vil du høre mere om løsningen? Jeg kan fortælle dig om mulighederne

Anders Ebdrup
Projektansvarlig

Løsningen

Det var en strategisk beslutning at vælge Dynamicweb All-in-one Platform til deres nye koncern website ikke kun med øje for en skalérbar og fremtidssikret løsning med et spændende roadmap, men også grundet krav om bl.a. flere sites med forskellige målgrupper og sprog, integreret online marketing, høj brugervenlighed for CMS for redaktører og rettighedsstyring med workflow for decentralisering af opdatering på globalt plan.

Med en site licens i Dynamicweb har de samlet flere websites i samme CMS med egne designs, der anvender alle funktioner på tværs af webløsningen. Det giver mange fordele såsom adfærdsstatistik, opsamling af emailadresser i én database med mulighed for at kommunikere målrettet og personligt.

Derudover har de mulighed for en effektiv online kommunikation med det indbyggede e-mail marketing værktøj.

Nyt projekt?
Lad os tage en dialog

Teknikken bagved

Espersen.com er udviklet på Dynamicweb All-in-One Online Business Platform og Rahbek.dk er en integreret del af Espersen.com websitet, der således håndterer de to websites med forskellige visuelle identiteter, formål og sproghåndtering. Dette skaber også et solidt fundament for en eventuel global skalering af webløsningen.

For at imødekomme brugernes behov og øge brugeroplevelsen på tværs af forskellige platforme, desktop og mobile enheder er løsningen opbygget i responsive design. Dette har været af afgørende betydning for at kunne øge tilgangen fra mobile enheder og brande koncernen korrekt.